+371 200 350 77

info@abtest.lv

Top

2017.g klientu piesaistes veidi, par ko nenojauš jūsu konkurenti

2017.g klientu piesaistes veidi, par ko nenojauš jūsu konkurenti

Mūsdienās ar katru gadu pieaug lietotāju skaits internetā, un internets ir pieejams jebkurā Latvijas nostūrī, tāpēc neizmantot internetu, kā klientu piesaistes instrumentu, būtu stulbi.

Saistībā ar interneta reklāmu ir divas situācijas – pirmā, ka uzņemēji nav mēģinājuši vispār, jo uzskata, ka tas ir dārgi un nedos atdevi, bet otrā situācija ir tāda, ka izmantojot interneta reklāmu, tiek gūti rezultāti un tiek meklēti jauni veidi, ka piesasitīt klientus.

Šodien es pastāstīšu par klientu piesasites veidiem, kas nav plaši izplatīti vai kur konkurence vēl nav pārak liela, kas dod iespēju mums gūt klientus par zemāku cenu.

Facebook ADS (reklāma)

google-adwords-reklāma

facebook-ads-reklāma

Daudzi ir dzirdējuši par facebook  un citiem sociālajiem tīkliem. Škiet, ka tur sēž tikai pusaudži, bet tā nav.

Galvenā ideja par sociālajiem tīkliem ir šada, ka tie mūsu dzīvē ienāca līdz ar draugiem.lv 2004. gadā, tas ir, pirms 13 gadiem. Socialie tīkli sāk pieaugt un to auditorija arī. Jo tie , kam bija 15 gadi, tagad ir 28 gadi, bet tiem , kam bija 21 – tagad ir 34, tā ir auditorija , kas ir pirktspējīga un gatava maksāt naudu.

Kā otrs moments Facebook skatījumu skaitu un mijiedarbību ar reklāmu var saņemt par zemu cenu, kas par mazāku summu ļauj gūt lielāku auditoriju.

Instagram

 

instagram-min-reklāma

Man arī šķita, ka šī platforma ir paredzēta cilvēkiem, kam ir augsta narcisima pakāpe un tur ir kādi 5% -10 %  manu paziņu , bet, kad reģistrējos, sapratu, ka tur jau sen sēž puse manu draugu un esmu atpalicis no interneta trendiem.

Intagaram ir labs reklāmas veids, jo ir sistēmas (tooligram), kas palīdz atrast auditoriju, kas atbilst jums (autoserviss, būvniecība, rotaslietas, tetuvējumi utt) , ar šīs programmas palīdzību varat nodot lietotājiem savu piedāvājumu.

Iespējas tirgot no vienkāršiem produktiem līdz pat sarežģītiem, ir pat reālas reklāmas kampaņas, kur cilvēki Krievijā notirgojuši ekskavatorus, izmantojot Instagram.

Vk.com reklāma

vk.com-reklāma

Jūs domāsiet, kāds te sakars ar krievvalodīgo sociālo tīklu, bet mēs jau apzināmies, ka liela daļa Latvijas iedzīvotāji runā tieši šajā valodā,

Kā jūs redzat bildē, norādot dzīvesvietu, Latvijā parādās 399 256 reģistrētu cilvēku, ta skaitā auditorija virs 25 gadiem ir vairāk kā 165 tūkstoši.

Tāpēc, ja jums ir reklāmas materiāli, kas uzrunā krievvalodīgo auditoriju, tad šis ir labs reklāmas kanāls, lai to sasniegtu.

 

Remarketings  – Retargetings

 

facebook-remarketings-google-retargetings

Google un Facebook dod iespēju atsekot cilvēkus, kas bija ienākuši jūsu mājaslapā, un ļauj piefiksēt tos. Pēc tam ir iespēja izveidot reklāmas kampaņu, kas seko tieši šiem cilvēkiem, un reklāma parādās citos portālos vai facebookā.

Tas ļauj samazināt izmaksas, jo jūs mēģināt uzrunāt auditoriju, kas jau interesējās par jūsu produktu un panākt, ka lietotājs tiešām nopērk.

Pēc statistikas tikai 10-20% cilvēku pieņem lēmumu par pirkumu uzreiz pēc redzētā piedāvājuma, tāpēc nepieiciešami vismaz 2-7 atkārtoti mēģinājumi, lai klients iegādātos

Satura mārketings

 

Satura mārketings ir izsenis bijis viens no efektīvākajiem klientu piesasites veidiem, jo tika izmantots vēl pirms interneta rašanās. Satura mārketinga veidi – avīzes, žurnāli, grāmatas

Satura uzdevums ir padarīt lietotāju lojālāku jums kā uzņēmumam vai personai. Jo caur rakstu jūs sākumā dodat kādu noderīgu informāciju, tādējādi parādās uzticība jums un jūsu profesionālajām spējām.

Google Adwords – Google reklāma

google-adwords-reklāma

 

Protams, ka katrs izmanto Google, lai atrastu atbildes uz interesējošajiem jautājumiem, tāpēc grēks neizmantot iespējas, ko sniedz šis reklāmas kanāls. Jo reklāma parādās tieši tur, kur jūsu klients meklē savas atbildes un jums ir iespēja parādīt šim cilvēkam piemērotu reklāmu.

 

Secinājumi:

Protams, Google un citi minētie reklāmas kanāli katrā nišā nestrādās, jo katrai nišai ir savs reklāmas kanāls, kas ir visefektīvākais.

Nepieciešams atcerēties, ka veiksmīga reklāmas kapaņa sastāv no 2 elementiem – reklāmas kampaņas un vietas, kur klients nonāk (sludinājumi, mājaslapas, reklāmlapas u.c)

Lai uzzinātu vairāk, uz kurieni ir jāsūta klients, lai tas pārvērstos par klientu un jūs efektīvi izmantotu reklāmas budžetu, izlasiet šo rakstu  “Kā pakalpojumu sfērā iegūt par 27% vairāk klientu ?”

Ja jums raksts bija noderīgs, spied Share un Like

P.S.

Rakstiet komentāros, par kādam tēmām jūs vēlētos uzzināt vairāk.

(piem., e-pastu mārketings, mājaslapu uzlabošana, reklāmas veidi, reklāmas stratēģijas, facebook reklāma, utt)

Share

- 7 gadu pieredze - mājaslapu izstrādē - 5 gadu pieredze - interneta mārketingā un pārdošanā - Mājaslapu izstrādes un uzlabošanas "Abtest" projekta vadītājs - Izstrādāti kopā 117 mājaslapu projekti - Augstākā izglītība - grāmatvedība, analīze, audits - 2 gadu mācības - praktiskajā psiholoģijā NLP

No Comments

Post a Comment